Onze diensten


Hieronder volgen een aantal van onze mogelijkheden, wilt u meer weten van onze dienstverlening en wat wij voor u kunnen betekenen? 

Neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op.

  Financiële administratie:

  • Inrichten administratie.
  • Verwerken van de administratie; door u aangeleverd of bij u op kantoor.
  • Begeleiding en controle van  door uzelf gevoerde (online) administratie.
  • Factureren en betaalopdrachten uitvoeren.
  • Tussentijdse rapportages.
  • Samenstellen van jaarrekeningen.
  • Complete salarisadministratie, welke wij uitbesteden aan een gespecialiseerd kantoor tegen gunstige tarieven. 

 

Belastingen: 

  • Aangifte omzetbelasting per maand, kwartaal of jaar.
  • Aangifte voor de BTW e-commerce.
  • Aangifte loonheffing per maand of per 4 weken.
  • Aangifte inkomstenbelasting voor ondernemers en particulieren ook voor buitenlands belastingplichtige.
  • Aangifte vennootschapsbelasting.      
  • Aangifte schenk- en erfbelasting.


Advisering:

  • Wij kunnen u desgewenst ook adviseren op het gebied van bedrijfseconomisch, fiscaal, financiële- en estate planning.